Chory bardzo rozbawiła mnie twoja teoria mówi o tobie tyle samo co twój nick...
Po za tym Ssy są oryginalne myślałem że ułatwię wam trochę, więcej ssów nie znalazłem w folderze cs'a nic z nimi nie robiłem tylko wrzuciłem je prosto na hosta...
To że są tylko cztery to proszę winić tylko tego typka dGl^...
To że jakiś tępy ADMIN robi mi takie marne ssy nie świadczy o tym że to moja wina po za tym co ja bym mógł w tych ssach przerobić ? zastanawia mnie to ... Nawet kurwa do nikogo nie strzelam a miałbym coś ukrywać? Gram w Cs'a około od dziesięciu lat steama mam od 5
nigdy nie odpaliłem żadnego cheata jeżeli jakieś boty uważają że wchodzę na serwer NS żeby se pocheatować to żal mi tych ludzi, a jeżeli są to ADMINI to żal mi serwera...
BTW
Chory moim zdaniem powinieneś zacząć tworzyć komiksy bo fantazja twoja jest porażająca...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Bujakasza 2011-02-17, 21:59, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 3 razy Wiek: 24 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 400 Skąd: on jest?
Wysłany: 2011-02-17, 22:38
Wyrazilem swoja opinie na ten temat i mam do tego zajebiste prawo. Jesli twoim zdaniem sie myle napisz mi to a nie walisz teksy jakbys domu rodzinnego nie mial Nie obrazilem cie, nie znasz mnie wiec jakim prawem mala suko internetowa mnie oceniasz i obrazasz?
_________________ One place, One Live, One SUNRISE One place, One Live, One SUNRISE One place, One Live, One SUNRISE
Ostatnio zmieniony przez choryy 2011-02-17, 22:43, w całości zmieniany 3 razy
* Nie odpisuję na "siema, jesteś ?" itp.
* Używaj polskich znaków, pisz gramatycznie.
* Zaczynając rozmowę na Gadu-Gadu przedstaw się i od razu przejdź do konkretów. Oprócz Ciebie na odpowiedź czeka sporo innych użytkowników.
Chory jestes tak tepy zeby nie zrozumiec wlasnych slow ktore napisales, sam najpierw nie znajac ani mnie ani sytuacji z gory postanowiles wjebac swoje trzy grosze przyczym uraziles me delikatne ego tak wiec musialem z toba pocisnac tak jak ty to nazwales "mala suko internetowa" .