Z tej strony ~ *PRO-MIL* ~ kieruję swą prośbę do administracji serwera.
Gram na serwerze DD2 od dwóch miesięcy, wcześniej byłem znany jako Animekk. Mam internet satelitarny Netia 2MB/s, wszystko poustawiane, powyłączane, świeżo po formacie, lecz ping na danym serwerze skacze od 120 do 135. Sytuacja istnieje tylko tu, nawet na Central Shoot [TP] mam po 80. Dowód:
Jestem graczem, z którym zawsze można się dogadać, nie sprawiam problemów, kiedyś miałem steama, ale straciłem go przez głupotę. Jest to mój ulubiony serwer, lecz dosyć często dostaję bana, nawet na 30 minut. Grając pod wcześniejszym nickiem dogadywałem się z administracją i nie było zaistniałej sytuacji. Niestety miałem przerwę i gdy na nowo wkroczyłem w wasze szeregi, znowu spotyka mnie ten problem. Błagam, aby mnie nie banować, bo jestem bez radny i jedyne co mi zostało to zwrócić się do administracji. Proszę o wyrozumiałość i pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Pozdrawiam PRO-MIL ^^
Ostatnio zmieniony przez Animekk 2010-09-12, 20:08, w całości zmieniany 2 razy
speedtest.pl zmierz sobie prędkość jeśli nie ma takiej jak trzeba (chociaż wątpię że tego nie sprawdzałeś) po prostu zadzwoń do netii żeby poprawili antenę czy co tam masz
Mam to samo zmieniłem neta na play i teraz ping na serwerze dd2 mam od 130-170 a w speedtescie wychodzi okolo 50 i tez za kazdym razem dostaje bana jak tylko wejde na serwa...
130-170 sorry ale to nie dopuszczalne, i tak za duże lagi są juz na serwerze i każdy narzeka. My admini staramy sie mniej wiecej utrzymać pingi 80/90 max czasem do 100 darujemy ale i tak nawet przy takim standardzie wiele osób narzeka.
Ja mam 2mb , Ping dochodzi max 60 ( stan krytyczny ) a ogół to 15-20-25 .
Internet mam z Dialogu Polecam !
Ale chyba przerzucam się na 16 bit , PING - 7 : D
PS : Na SpeedTest pokazuje mi 32 Ping xd ; D