Ja gram od 5 lat w cs`a do tej pory miałem tylko 2 team`y dlatego ,że szukam na prawdę dobrych ogarów z którymi będzie można coś ugrać, a nie tak jak : LegiaTeam i podobne ... ; ]
I tu przy okazji się dopiszę do prośby szukam naprawdę ogarniętego team`u gram tu na tej sieci serwerów już trochę i ten kto tu gra wie co ja robię jak mam dzień i full ogar ; )
Więc Pozdro ;>
A co do cb to próbuj , próbuj : )
Pamiętaj ,że team jest to wielka odpowiedzialność ... !!!
A i pamiętaj ,że gdy już ten twój "klan" powstanie , pamiętaj o serwerze ; D
To tyle ^^ : ]
PS : Nie ten dział ; p Przeżuć eSia albo CSI ten temat do OffTopic : )
Ostatnio zmieniony przez IcraNit3X 2010-10-16, 11:42, w całości zmieniany 1 raz
ja gram w cs`a ponad 2 lata, do tej pory byłem raz w klanie, a później awansowałem do lidera klanu , ale ogólnie nie wyszło
narazie musze kupic sobie mikrofon, ale ogólnie tez szukam ogar klanu, z którym mógłbym pograć CW albo jakiś turniej
i zgadzam sie z IcraNit3X`em-jak nie masz serwera to nie zakładaj klanu w ogóle
Wysłany: 2010-10-16, 19:52
ja już klanik mam i nawet ogary grają także... mamy za sobą 2 meczyki 1 wygrany a drugi przegrany ale cóż raz się jest na szczycie a raz na samym dnie:|
_________________ Życie jest brutalne od śmierci nie uciekniesz.Nie wiem dlaczego większość ludzi nie akceptuje EMO
I tu przy okazji się dopiszę do prośby szukam naprawdę ogarniętego team`u gram tu na tej sieci serwerów już trochę i ten kto tu gra wie co ja robię jak mam dzień i full ogar ; )
Kazdy jak ma dzien i full ogar gra dobrze, zacznijmy od tego ;]
A co do klanu nie jest zly pomysl, wielu ogarnietych kolesi tu gra ; ]
Pozdr0
Klan NS to dobry klan. Po co masz zakładac klan skoro polowa pewnie nie ogarnie. Klan ma byc dobry i zgrany a nie dla pokazu że ludziuf jak mrufkuf...
Tak wgl to czemu tutaj ten temat napisałes? Chcesz ogarnow z tego serwa? Nie radze. No chyba ze jakies tam jednostki wykminisz
Yamammoto napisał/a: