Wysłany: 2011-03-01, 14:32 Prośba od Admina - Salixx
Nick na serwerze: Salixx
Znajomość amxmodx: doskonała, ponieważ kiedyś byłem adminem na paru serwerach :)
Masz mikrofon: tak
Masz Steama: mam
Ile możesz przekazywać na serwer?: 20 zloty, zależy też ile bedzię trzeba
Dodać coś od siebie: piszę z prośba o admina z tego względu iż mam dość już tych odpalaczy na serwie i mało adminów jest na serwie niedawno kolezka kriss dostał i powoli zaczyna zyc serwer bez haxów, gram w cs od 7 lat, ale ostatnio mialem przerwe spowodowana tym że kobieta poznalem i oszalałem :P i z jakies 7 miesiecy nie gralem. proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania :)
* Nie odpisuję na "siema, jesteś ?" itp.
* Używaj polskich znaków, pisz gramatycznie.
* Zaczynając rozmowę na Gadu-Gadu przedstaw się i od razu przejdź do konkretów. Oprócz Ciebie na odpowiedź czeka sporo innych użytkowników.
Ja grałem z Tobą, i wiem ze wiek nie jest przesadzony, steam jest to na plus duzy. Moim zdaniem "poznaj" troche forum, poudzielaj sie i za 2 tygodnie mozesz juz ubiegac sie o admina
Pozdrawiam
_________________ "To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć"
* Nie odpisuję na "siema, jesteś ?" itp.
* Zaczynając rozmowę na Gadu-Gadu przedstaw się i od razu przejdź do konkretów. Oprócz Ciebie na odpowiedź czeka sporo innych użytkowników.
spoko miętowy ja też nie zamierzam się licytować, bądź co bądź kłócić ale może się mijamy na serwie bo jestem bardzo często ale jak widzę że nie ma admina a grają odpaleni kolesie to opuszczam go raz dwa :)
skoro reszta adminów jest przychylna to zdanie też i ja zmienie swoje, może po prostu nick mi się nie zapamiętał a i często zmieniam od TS, Troche Lamię, itd itp.
Proszę o kontakt z numerem gg:34014601
Nie pisać : jesteś, siema i tyle tylko od razu o co chodzi + wkleić temat zaakceptowany nie mam czasu samemu sie domyślać kto i co chce.
A ja jestem na NIE. Nie potrafisz odróżnić czita od skilla...